Migrän..

Tycker lite synd om mig själv nu.. Hade glömt hur vidrigt de är att ha migrän, tror inte jag haft det sen innan jag blev gravid. Vill helst bara ligga i sängen i ett mörkt rum men Fredriks föräldrar är på g så bara gilla läget och alvedon är inte speciellt hjälpsamt heller.. MEN, går det över ska jag bannemig orka gå på fotboll ikväll. Vi får se hur dagen blir.
 
I fredags och igår umgicks vi med Tommy och Malin, hur mysigt som helst. De gifter sig i höst så vi åkte runt i olika centrum och letade efter lite bröllopsprylar, det blev en heldag igår i värmen, va slut som artist när vi kom hem. Det är mycket att planera.. Men de fick vi lärdom av när vi hjälpe Lisa och Mr ¤%#/"& förra året.. På tal om det så hade Lisa sin skilsmässo-fest i måndags! Du är som sagt fri nu vännen!!! :)
Angående efterrätten jag gjorde så blev den SUPER. Tog inga bilder men jag ska absolut göra om den, det var egen glass med vit choklad och hallon i! Tack familjen Isgren för receptet!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0