Hoppgungan är skoj!

Hilda har fått låna sina kusiners hoppgunga. De tog ca 5 sekunder innan hon förstod hur hon skulle göra i den och oj vad hon gillar den! :)
 
  
 
Nu idag ska jag gå på kavaj-jakt. Det är begravning imorn och då kan de ju sitta fint med en svart kavaj tänkte jag. Senast jag hade kavaj på mig var lääängesen så de jag har hängandes i garderoben hade krymt (läs; hade jag vuxit ur.) Så snart bär det av tilll Solna C! Hilda har somnat ovaggad i vagnen redan så då passar jag på att slänga upp ett inlägg här innan jag drar!
 


Kommentarer
Camilla

Bella så stor hon har blivit! Ser ut att ni har haft en bra sommar!
Kram Camilla

2012-08-15 @ 08:06:06
Camilla

Bea menar jag ju, snurrig så här efter semestern... ;)

2012-08-15 @ 08:06:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0