Hipp hipp

Hurraaa för pappa och brorsdotter Tyra som båda fyller år idag!! :)
 
Bilder från förra veckan där jag fick äran att träffa gravida Annelie! Så fin hon va, bebisen kommer om ca 2 månader. :) Hilda va på strålande humör den dagen! Annars va vi på AIK´s träning och vi var även på Göteborgs match de spelade i cupen här i Stockholm. Fredrik hade spökat ut Hilda i göteborgskläder men de gjorde att Håkan Mild kom fram och pratade, lite synd att vi inte frågade om att ta en bild.. Men men!
 
 
 
 
Snart ska jag ut på promenad med några från mammagruppen, sen ska jag och Hilda hem och fira pappa!! Grillat står på menyn ikväll! Mums! Imorn är det AIK - CSKA Moskva, hoppas på lika bra drag som mot de Polska gänget! På fredag har jag snyltat in mig på jobbet på fikat för att säga hejdå till en kollega som ska på nya äventyr! 
 
För övrigt, vågar inte ropa hej än, men jag hoppas iallafall att de ska funka. Hilda accepterar ersättning!! Igår åt hon de 2 gånger och imorse innan hon nu somnade om åt hon en flaska! Hej bröllop + alkohol den 20:e oktober!!! :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0