Blöt sändag

Idag har det vart blött blött blött ute så vi har hållt oss inne med lite plock och städning i vårt gigantiska boende! Men lite roligt har vi haft det, AIK spelade kl 15 och nu spelar Göteborg så TV´n har gått varm.
 
Imorn ska jag på babysångstund med Hilda och några andra mammor och barn från bla mammagruppen, får se vad Hilda tycker om det. Hon vill ju bli mer och mer road så jag hoppas hon blir nöjd med denna aktivitet! Har även tänkt gå på babysim me henne men de har runnit ut i sanden... Fy skäms på mig!
 
Hilda accepterar ersättning by the way! Så nu blir de minsta möjliga amning och hon får leva på lite smakportioner, gröt och ersättning!
 
 
 
Kolla in Fredrik munnen på mat-bilden, jösses unge.. Har du fått något av mig?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0