Rund & go

  

Hilda hon blir mer och mer me för varje dag som går! Helt plötsligt en dag förra veckan höll hon upp nacken själv som en liten struts. Hon ligger och sprattlar som en tok i babygymmet och på skötbordet och hon skrattar åt både mig och Fredrik när vi larvar oss med henne. Ibland jollrar hon även! :) Hon verkar ha hittat sin hand, hon råglor på den och stoppar den i munnen och håller på så fram och tillbaka några gånger! Hon äter som en gris och blir både tyngre och längre, imorn ska vi till bvc för att kolla om hon håller sin kurva!

Men en rund och go bebis, de finns inget bättre än det! Myyys!!
<3



Kommentarer
Ninni

Sååå sötttt!! :-D Ja du Bea, jag har ingen aning vad ni, ELLER vad jag ska köpa?? Han vill inte ha nåt säger han. Men jag ska ner på stan nu och kolla lite och se om jag hittar nåt. :-(

2012-04-25 @ 08:57:10
URL: http://grindernatali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0