Stressad helg framför mig!

Phu! Imorn ska jag först hjälpa till att pimpa lillebrors lägenhet inför fotograferingen de ska ha inför försäljningen! Sen är det dags att bege sig till Råsunda vid 15-tiden, matchstart AIK-GAIS kl 16. Den är färdig runt 18, då är det dags att springa hem för att sedan brumma ut mot Norrtälje och 30-års partaj! SENAST 19:30 ska vi va på plats, där emellan ska jag försöka göra mig i ordning, jises.. Men men! Sen på söndag finns det möjligtvis plats för lite vila, borde akut besöka en frisör dock. Se hur de går med det! Sen är det väl bara ladda om för att gå jobba på måndag igen.. Ikväll blir det iallafall filmmys!! Låt denna dag gå fort! :)

(För övrigt, vilken megabild de blev igår, men då vet jag att de funkar iallafall! )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0