Måndag morgon

Ytterligare en helg till historien! Den bestod av nödvändig shopping, fotbollstittande och slappande! Mer än nöjd! :)
Idag efter jobbet ska jag till nåt hemskt, vill knappt skriva det här men ska besöka Skansens hemmaplan för att se DIF-Göteborg och dessutom stå i Göteborgsklacken, så kikare behövs när man står på kortsidan bakom alla löparbanor och skit på deras arena! Bara vi inte tvingas in i en buss ner till Göteborg efter matchen, de blir måttligt populärt kan jag säga! :)

Övriga planer i veckan är att på onsdag ska jag över till min syster för att fira hennes dotter som blir 6 år gammal. På torsdagen är det middag med jobbet på Vapiano sen ska de övriga iväg på teater men det har jag tackat nej till, INTE min grej! På lördag är det AIK-GAIS och sen 30-års partaj på kvällen! Full rulle! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0