Höst!

Oj, vilken höstmorgon! Kolsvart när man slog upp ögonen och ösregn och nån form av usa-storm utanför fönstret! Hej och hå! Men jag vill inte klaga, lite mysigt är det ändå tycker jag! Visst, stormen kan jag vara utan, men regnet är inte hela världen. Kom till tunnelbanan imorse, sen ville inte mitt paraply inte vara med i matchen längre.

Helgen var bra, gjorde inte överdrivet mycket! Rensade vinden, hela 6 flyttkartonger försvann och x antal påsar med kläder ska skänkas till Läkarmissionen! Annars blev de ryggläge i soffan mest, himla skönt! Ikväll är det derby på Råsunda mot Djurgårn. Visst, självklart vore det underbart med vinst men det känns ändå inte som hela världen går under vid förlust, vi kan ändå inte ta igen Helsingborg och snuva de på guldet och vi kommer ändå bli överlägset bäst i Stokholm efter Djurgårdens kaos-säsong. Så nu har jag en hyfsat skön känsla.. Värre blir det väl ikväll kl 19... Ska bli spännande och se hur stämningen blir efter de tysta 10 minuterna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0