Ajajajaj buff

Haft migrän sen inatt, tog min dubbeldos me alvedon som man får ta men de hjälpte inte alls! Imorse när jag kom till jobbet ringde jag barnmorskan för att få råd om vilka migräntabletter man kan ta som gravid, fick till svar "gå till apoteket". Men tack för det.. Lovar att när jag väl tar mig till apoteket kommer de hänvisa mig till min barnmorska om råd. Morr..

Helgen var bra annars! Trevlig 30-års fest i lördags, igår var jag ute på en 3 timmars långpromenad med Camilla, bla strosade vi runt i Hagaparken! Mys mys! :)

Ikväll när jag äntligen kommer hem blir det soffhäng direkt med filt och myskläder! Vore inte felt om AIK ville spela hem 3 poäng så man kan somna gott sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0