Ledig dag

Det här med att sova på mornarna är tydligen inte min grej längre. Vaknade innan Fredrik som ändå skulle upp och jobba idag. Gjorde i ordning en frukost innan storstädningen tog sin början. Jag har dammsugit, skurat, vikt och hängt upp tvätt. Satt i gång en diskmaskin och sedan totalsanerat båda badrummen. Vad är klockan? Jo, halv 10 och jag är klar med tråkigheterna!! Weeii!! :)

image description

Igår läste jag om någon Melissa Horn på Aftonbladet. Hade ingen aning om vem hon va så jag satte igång hennes låtar på Spotify för att ge det en chans tänkte jag och oj vilken härlig musik, me like!

Lite "naket" men ni är ju några som undrar så här är bildbevis på kulan som växer! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0