Börjar bli lite action

Varje dag känner jag mer och mer antydan till små sparkar där innefrån, de kitlas dagligen i magen och jag är konstant kissnödig (ni antecknar va?) Till och med Fredrik har känt en spark så det blir mer och mer verkligt för oss båda!! :) Häromdagen läste Fredrik att barnet även hör ljud rätt tydligt, då satte han igång låten "Daddy cool". Han är inte klok nånstans! :)

Annars mår jag helt okej, inga större krämpor men är sjuuukt trött och orkeslös bara. Är hyfsat seg när jag kommer hem efter en fullspäckad dag, minns inte när jag va vaken till längre än till kl 21:30. På helgerna vill jag helst sova eller bara vila, är riktigt social som ni märker... Ska till barnmorskan på tisdag, hon får nog kolla mitt blodtryck om jag behöver mer järn eller nåt så jag blir mer social och "normal" igen. Saknar den Bea jag brukar vara. 

Blablablaaaa nog om bebisprat för denna gång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0