Yeey

Fääärdig! Inget mera spring i köpcetrum, nu får det vara nog! Nu ska det mesta vara inhandlat! Klännigarna har dessutom kommit! Någon av dessa som är bröllopsmaterial? Behåller båda iallafall! :)



Har äntligen hittat allt jag ska ha med mig till Italien också, och har t.o.m växlat pengar så no more stress, i´m ready to go! :)

Fredrik har också fått saker gjort idag, han har äntligen hittat sin gröna slips han ska ha på bröllopen! Eller strypsnara som han själv väljer att kalla det, himlans tjusig är den iallafall! Men han fick offra mycket för den, bla så hann vi inte med glassbilen! Osis!

Måste gratulera Lisa & Lumpan som troligtvis ska bli "mormor och morfar", som de själva uttrycker det! Deras katt Barbro verkar ha blivit på smällen! Himlans mys me små kattbebisar! :) Jag och Fredrik har dessutom fått äran att bli gudföräldrar till dom! I slutet av juni väntas de bli dags! Jag längtar! :)



Spännande väder idag - ösregn, sol, ösregn, sol osv osv, vilket resulterar i en sån här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0