Vilken helg :)

Medans Fredrik hade svensexa för sin bror Daniel i lördags så var jag en tillfällig familjemedlem hos Lundberg/Christiernin! Himlans mys! :) Vi började med grillkväll och lite födelsedagsfirande hemma hos Victor och Ninni, sedan skulle vi gå spana in en brasa i närheten, men vilken flopp! Vi kom dit ca 15 min efter brasan skulle ha tänts, men det var bara askrens som låg och pyste i stort sett när vi kom dit! En stor besvikelse! Sedan bar det av hemåt mot Almunge och där är vi först med om en nära-döden-upplevelse.. Eller, kanske lite överdrivet, men vi fick väja för några bambisar som tyckte det var lägligt att gå mitt i vägen! Men, de gick bra, ingen skada skedd! :)

Väl hemma så intog jag, Lisa och Lumpan snabbt en plats i soffan och kollade på Titanic tills två av oss halvsomnade, nämner inga namn! Som sällskap i bäddsoffan i natt fick jag deras 2 katter, Barbro och Svea, som sov så skönt vid mina fötter! Vågade knappt röra mig för jag ville inte att de skulle bli arga på mig om jag råkade väcka dom..  Sen imorse, runt 7:30 vaknar jag av en indianstam på 4 härliga ungar som kommer nerspringande från övervåningen och skriker DISNEYCHANEL i kör! Godmorgon sa jag då! :) Satt och tittade lite på barn-tv med barnen och två meningar jag la på minnet från programmen var: "Men åååh, de där är ju så 2009" och "Du är en riktigt looser". Fult animerade serier med konstiga uttryck, vart tog bra barn-tv vägen?? :(

Under söndagen mötte jag upp en lite halvbakis Fredrik och efter en välbehövlig promenad, cirkus Norrtälje runt, så har vi umgåtts med Tommy, Malin och deras sötnöt Theo! Deras nya hus var otroligt fint, nästa gång vi hälsar på där har vi lovat att inviga deras gästrum! :) Vi stannade över på middag och kom nyligen hem! Vill inte att denna myshelg ska ta slut...


Tillslut fick jag se en brasa iallafall :)


Tryck på bilderna så ser ni ett litet annorlunda ljusfenomen som vi såg på vägen hem! En halvröd och halvvit liten prick mitt på himlen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0