Stress stress stress

Gillar inte mitt liv nu! Stressar till jobbet, stressar på jobbet och stressar efter jobbet! Plus att det är gnäll från alla håll och kanter hela tiden, orkar inte leka psykolog.... Jag kommer snart gå under................

Känner att jag inte känner speciellt mycke lust till saker och ting nu! Vill bara ha lite lugn och ro och inte ha några planer för varenda liten minut under min fritid! Är det för mycke begärt?

Får se om jag ens kommer orka gå på båda bröllopen, just nu är det bara för mycket känner jag helt ärligt!

Usch de här är inte jag!!



Till råga på allt får AIK sin dom idag från kaoset i Slöddertälje för några veckor sedan! Räknar med torsk med 3-0, minst 3 poängs avdrag och skyhöga böter.. FAN FAN FAN!! :(


Aja, om 1 ½ vecka sticker jag från de här skitlandet iallafall, alltid nåt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0