Söndag eftermiddag

Vart tog denna helg vägen undrar jag? Schwooppp sa det!

Igår var det Almunge för hela slanten! Idag var jag i Nacka Forum med mina snälla föräldrar som kom och hämtade mig och gjorde mig sällskap när Fredrik styrde kosan mot Norrköping för att titta på fotboll! Jag hittade en del välbehövliga saker, känns riktigt skönt! Håller på och stressar sönder mig pga att tiden inte räcker till, men det här var ett steg i rätt riktning! :) Sedan har jag även beställt 2 klänningar, hoppas att någon av dom är bröllopsmaterial.

Kvällen idag blir lugn, bla ska jag kolla på VM-finalen, det blev ju brons igår i melodifestivalen, minst silver idag, inte illa pinkat! :)

Jahaaaa! Snart är det ny vecka med nya möjligheter, låter väl positivt? :P Ska bla utbilda en ny på jobbet hela veckan! Annars är planerna att följande: imorn är det fotboll för min del, på onsdag/torsdag ska vi på bio, se nya Pirates-filmen! Mys!

Avdelning övrigt - Erik o Kriss är några snubbar jag ramlade över och deras låt Ölbrillor! Vilken sommarplåga det kommer bli tror jag, håller på att lyssna sönder den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0