Mat


Lunchen idag, en tonfisksallad på Vero, mumma! :)

Jahaaa, vad händer annars då? Har hyfsat mycket på jobbet, man blir kallad lite de ena och det andra så när jag väl kommer hem är jag måttligt slut. Helt fantastiskt hur otrevliga vissa människor kan vara! Suck! Jaja, imorn och på fredag har jag hand om utbildningen för en ny tjej så då blir det inte lika mycket telefon iallafall, mest min mun som kommer gå i ett kör när jag ska försöka lära ut allt! :)

Sen i helgen är det premiärdags för mig i nåt som kallas discgolf, man kastar nån form av diskus i några korgar ute på en golfbana, mycket spännande och se vad de är för nåt. På söndag ska vi på nån utflykt till ett eller flera shoppingcenter där jag/vi kan leta bröllopskläder. (Det är inte vi som gifter oss utan Fredriks bror och Lisa & Lumpan) Jag hade beställt en fin klänning men leveransen av den blev förflyttad framåt x antal veckor så sket i den.. Nu har jag lite småpanik eftersom jag måste hinna hitta en ny inom någon 2 veckor.

På måndag bär det av till Stockholms baksida, vi åker ner för att Fredrik ska få se sitt älskade Göteborg spela live, så vi slår till med ett derby mot GAIS där på kvällen! Under dagen blir de även då, jakt på bröllopskläder, sen har jag lovat att hälsa på Folksamkontoret där så de får bli under eftermiddagen! Efter matchen kanske vi tar någon drink i hotellbaren eller något. Vi ska dock upp tidigt med tuppen, tåget hem går vid 6-tiden redan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0