Homesweethome

Gick upp 4 imorse, för att vakna till liv efter gårdagens överstressiga dag! Huvudmålet med resa var såklart fotbollsmatchen mellan Göteborg-GAIS som spelades igårkväll. Men både jag och Fredrik är på ständig jakt efter kläder, skor, smycken, slips mm mm mm till bröllopen! Så igår morse, kl 10:00 när affärerna öppnade, var vi i Nordstan och plöjde igenom varenda affär, vissa besökte vi t.o.m 2 gånger för att vara säker på att vi inte missat något men BLÄÄÄ!! Hittade inte ett piss! Inte ens örhägen eller nåt sånt fjuttigt fick jag med mig hem! Kanske smartast att köpa klänning först, lättare att matcha är min tanke! Sen var det rena rama sommarvärmen där, tror ni vi hade rätt kläder på oss för det? Nope, knappast! Fötterna kokade och man kände sig allmänt kladdig och äcklig i stort sett hela dagen..

Matchen då? Jo det var bra drag, mycket folk, resultatet gick Göteborg´s väg så Fredrik var överlycklig! Så resan var tipp topp utöver den inplanerade shoppingen! :) Dock så kommer vi inte åka hem så tidigt nästa gång vi är där, den härliga frukostbuffén uteblev, vi fick istället nån privat liten frukost-time istället!

Bilder kommer senare ikväll! Nu ska jag försöka jobba av den här dagen...




Kommentarer
Camilla

Hej på dig!! Här kommer ett hej från Götet!

2011-05-11 @ 14:54:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0