Fredag den 13:e

Ohhh, scary!

 Otroligt skönt med fredag! Även fast jag bara haft 4-dagarsvecka så är det ändå grymt att helgen är här! Idag efter jobbet ska vi försöka hinna hem till semifinalen i hockeyn, sen blir det storstädning av lägenheten! Tvätta fönster kanske vore nåt vi borde prioritera, snart ser vi inte ut känns det som.. Yaouks!

Planer för helgen? De vet ni att vi har, ingen lugn och ro här inte! Imorn blir det först ett snabbt födelsedagsfirande av svärmor, sen vidare till Almunge! Förhoppningsvis får jag min vilja igenom att se melodifestivalen på kvällen, heja Erik förresten! :) På söndag sedan ska jag försöka hetshoppa, Fredrik ska till Norrköping och se fotboll med sin bror, så jag ska ut och leta aset av mig efter diverse prylar som behövs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0