Foton från dagen

        

Där va lite bilder av dagens drabbning! Självklart var det jag som stod jag för "nakenchocken"! Det blev ett innerligt och högt FAAAAAAA-AAAN från min sida vid tillfället, men det var så jag kände! Perfekt timing vid kyrkan där allt är ska vara så heligt eller nåt! Klänningen lyftes iallafall upp och där stod jag som Marilyn Monroe och visade halva, om inte hela, röven! Aja, får väl bjuda på den!



AIK åkte på första hemmaförlusten idag, med 2-0, kan inte säga så mycket eftersom jag inte sett något av matchen än. Men vad jag förstått så var det två slarvmål vi åkte på. Himla kul att Dalbergs svit på 70 matcher utan mål sprack just idag, verkligen jätteskoj..



Kommentarer
Jessica

Haha typiskt! Sådant som brukar hända mig också tyvärr, är det någon som gör bort sig liksom då är det jag.. Men ändå jättekul :D

2011-05-23 @ 20:45:56
URL: http://minbebis.com/blogg/jaessiica


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0