Lördag

Idag har jag då spelat de där discogolf-grejen tillsammans med mina "arbetskamrater" från Skellefteåkontoret som va i stan på besök. Jag var knappast nån talang och hade säkert minst 3 gånger så många kast som grabbarna, men gjorde så gott jag kunde. Det var faktiskt rätt skoj, inget stresspel och man fick en skön promenad, jag kommer göra om det igen, Fredrik är redan nyfiken på vad det är för nåt! :)

Sen när jag kom hem fick jag se mitt kära AIK åka på torsk med 3-1 mot Häcken.. Bu! Men men, bara ta nya tag! Efter matchen åkte vi hem till mamma och pappa och grillade både lax och kött, smaskens! :)


Muuuuumms


Luftballonger i skyn på väg hem

I skrivandes stund sitter jag och skäms för att jag inte gör nån nytta alls, medans min andra hälft oljar in både utemöbler och trall! Så fint de ska bli! :)



Ha de fint allihopa, nu ska jag packa ner lite saker jag behöver me mig ner till Göteborg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0