Hellu

Hej lördag! Imorse vaknade jag av en 5-åring som ville gosa.. Mysigt tyckte jag, hot tänkte Fredrik, hehe! Men klockan var endast halv 7 när jag var på benen imorse så den här dagen är verkligen lång, skönt att kunna utnyttja ljuset till fullo för en gångs skull! :)

Men det är ju bara eftermiddag och vi har hunnit med hur mycket som helst idag, men det är lika mycket kvar av dagen känns det nästan som! När jag skriver att vi hunnit med mycket betyder det  = gjort av med pengar i de här fallet.. Ikea som vi skulle till i veckan åkte vi till idag istället, vi åkte till den i Uppsala för att få lite variation, men innan det var vi på Thuns (mini-Ullared skulle man kunna kalla det), Fullerö Handel och Rusta!

 

Här är 2 bilder från gårdagskvällen på efterrätten vi stod för! Det blev en hit! :)

 

 

Solbrillorna på idag! :) På vägen hem från Uppsala svängde vi av mot nya arenan.. Och den växer och växer!

 

 

Kvällen kommer bli lugn, ska väl spana in Melodifestivalen och sen kommer sängen få min uppmärksamhet, tänkte se Vasaloppsstarten imorn! Annars blir det metadels en vilodag imorn, veckan är fullspäckad! Ska jobba fram till kl 13 på torsdag, sen bär det av mot Karlsborg för begraving! Men innan torsdag är tanken att vi ska ha hunnit inhandla lite smått och gått från spritbanken, köpt all mat samt sanerat lägenheten inför lördag då vi ska ha vår middag/partaj för Fredrik som fyller år då! Möjligen lite schlager inspirerad med tanke på att finalen är samma kväll, den som lever får se! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0