Oj oj oj :)

Vad hände igår med mitt kära lag? De har chockat hockeysverige! Jag kan fortfarande inte förstå det! Från att vara totalt uträknade och helt plötsligt slog vi regerande mästarna med 4-0 i matcher! Wihuuu! :) T.o.m prinsen Danne var på plats och glädjeskuttade, inte illa! Det lär ta stopp i semin nu antar jag men still, bra jobbat! :)



Igår skrev jag lite om vårkänslor men imorse såg jag nog det som gav mig mest happy feelings!
"AIK´s premiär mot Mjällby 10/4"
finns numera tapetserat på många platser i Solna! (ska fota och lägga upp så får ni själva se, till er stora förtjusning antar jag? ;) ) Snart börjar folk vallfärda mot Råsunda igen, jag blir alldeles lycklig av bara tanken! :)
Men innan dess är det ju derby mot Djurgården 4/4! Inte långt kvar nu!

Idag efter jobbet ska jag åka sightseeing ut till Hässelby Villastad och va med mamma, ska även sova där. Pappa är uppe i fjällen med en gammal arbetskamrat så tänkte hålla mamma sällskap!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0