Oh happy days! :)



Införskaffat säsongskort - Check

Fredrik har dragit iväg på innebandyträning och jag sitter i soffan och pustar ut efter powerwalken på mitt band och kollar på Mästerkocken på TV. Inser att det redan är onsdagskväll, vart tog veckan vägen? Och vart tog mars månad vägen? Redan lön på fredag! Grrreat! :)
Imorn efter jobbet har vi kvällsmöte så det blir en sån där härlig 12-timmars arbetsdag igen! Men bra att få lite komp! Helgen blir en kalasig sådan igen, 3:e helgen på rad och det är inte slut med de, även nästa helg består av kalas! Beach 2011, här kommer jag.. eller nåt ;) Vi, eller Fredrik, har planer på att byta till sommardäck i helgen, mer och mer vårtecken och det tackar jag för!

Förra helgen trampade tom rådjuren omkring på mamma och pappas tomt! :)



Måste berätta om de här också! Fredrik uppmärksammande en rolig bild i en nyhet i Metro imorse, de har pixlat hundens "ansikte" för att inte hänga ut den! Gulle! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0