Lovely

Skönt med fredag! :) Först ska jag jobba till 17, sen blir jag fri! Direkt efter det åker vi iväg för det väntas middag och myskväll i världsmetropolen Almunge! :) Lisa och Lumpan och deras härliga ungar ska få besök! Jag och Fredrik ska bjuda på efterrätten! Vi har proppat bilen full med packning, med bla vår chokladfontän! Smaskens! Det blir till att doppa marshmallows, nötter, ananas, kiwi, mango, melon och stjärnfrukt i goood choklad! 




Om 1 månad smäller det!! *Trumvirvel*...

Allsvensk premiär!! Derby mot Djurgården!! Som jag längtar!! :) Känner nästan samma känsla som jag tror ett barn gör på julafton!

Svar ja, fotboll är en stor del i mitt liv för er som inte visste det! :)



Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0