Hurtbulle

 

Idag gick jag och Fredrik från jobbet i Skanstull in till Centralen och tog tunnelbanan därifrån! Himla duktigt va? :) De tog ca 30-40 min sammanlagt och det var inte sista gången vi gick den trippen! Vi trodde det skulle vara skönt väder, solen började nämligen visa sig när vi slutade vid 16-tiden, men de va nån mindre skön storm som störde våra vårkänslor! Passande nog hade jag vårpremiär för converse dojjorna och vårjacka idag såhär vårdagjämningen till ära! Varmt och skönt? Nja.. Men imorn påstår tv-bruttan på tv4 att det ska bli 11, jag repeterar 11 (!!) grader varmt!! Wihuu! :)

 

Så här fin var himlen när vi väl va hemma! :)

 

 

Lite bilder på mina kära blommor som älskar solljuset lika mycket som jag! :)

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0