Hemma..

.. på min gata i stan, har jag varit hela kvällen!

Borde verkligen gått på mitt band men ursäkterna är många! Istället har jag suttit och kollat på AIK-Falun i innebandy på TV´n och sedan har vi även bokat en liten tripp till Göteborg 9-10/5. En natt på ett mysigt hotell, men huvudgrejen med trippen är att vi ska gå på Göteborg-GAIS, Götebordsderby för den som undrar ;). Tanken var först att vi skulle åka ner tidigt lördag morgon redan för då hade jag kunnat fått gå på Häcken-AIK den 7/5 men hotellen ruinerar oss, så vi nöjer oss med en natt och en fotbollsmatch, Fredrik är mer än nöjd! :)

Imorn ska jag och Fredrik gå och spana in "Talang", får se hur det funkar! Det börjar 16 och håller på till 22.. jises, hur ska jag orka?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0