Grattis Fredrik

Grattis älskling på 28-års dagen! :)



Ikväll kommer Lisa, Lumpan, Viktor och Ninni på besök och 3-rätters står på menyn! :) Det skulle blivit nån form av plockmat från början men tiden räckte inte till så Fredrik har fått välja en födelsedagsmeny! Sen efter all mat blir det godis och Melodifestival-final! Tror och hoppas på en mysig kväll!

Både jag och Fredrik känner oss lite halvtrötta efter heldagen igår, det var en väldigt fin begravning men det är mycket spänningar som släpper efteråt och bilresan hem var ganska jobbig! Framför allt för mig, mådde illa och blev åksjuk, aldrig hänt förut men de berodde väl på att jag inte mått riktigt 100 de senaste dagarna! Men vi var hemma vid 21 och jag somnade som ett barn ganska snart därefter!

Ha en fin dag allesammans, jag ska återgå till städningen, bakningen av bröd och sedan matlagningen! :)





Kommentarer
Ninni

28? Jag trodde de va 21 :D Hihi syns ikväll! kram

2011-03-12 @ 13:58:18
URL: http://grindernatali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0