Baktajm igen

Verkar som att jag fått nån dille på att baka! Dessa gjorde jag idag! Blåbär och citronkakor me lite florsocker på, får se om de blir goda! :)



Idag är det eventuellt sista matchen för säsongen för AIK i hockey. Oavsett om de torskar eller vinner så kommer de hyllas av en fullsatt Globen! Skäms över att jag inte skaffat biljetter, jag och Fredrik sa att vi skulle gå på minst en match men de är totalt slutsålt.. Så får se det hela på tv´n hemifrån istället, har inte nerver till sånt men de får gå! Men som sagt, förlorar dom kommer de få stående ovationer med jubel och hyllingar av drygt 14000 personer. Vinner dom, ja även då får de givetvis jubel över sig! Så lite oavsett hur det går, kommer Globen koka, skönt läge ändå! :)

 

Däremot så införskaffades idag biljett till DIF-AIK som spelas nästa måndag och även Bibeln är inköpt! :)

 

 

Genrepet de hade idag slutade 5-1! :) Fantastico!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0