Utvilad? Jo tjena

Skulle ha 5 dagars lugn och ro, men så blev icke fallet! I onsdags direkt efter jobbet blev det aw me Malin på Snaps, mycket trevligt! Slutade med att Fredrik kom in och hämtade mig mycket senare än planerat! Torsdagen blev lugn men på fredag var det dags igen! Jag och Millan bosatte oss på en filt på Smedis med en dunk rosé, efter en dag i solen blev det Grönan besök, vad som egentligen hände där är det ingen av oss som minns, men kul hade vi! :) Landade hemma runt halv 3.. På lördagen bar det av till Almunge, mysmysmys! Älskar verkligen deras hus och tomt, man blir alldeles lugn och njuter av underbart sällskap! Trevlig grillkväll blev det där! På söndag när vi kom hem på eftermiddagen/kvällen gick vi hurtbullar ut på en långpromenad i det underbara vädret! Precis när vi kommer in ringer en gammal killkompis jag träffade på Grönan och han frågade om jag ville göra de sällskap i Kungsan och de där Smak av Stockholm! Tror ni jag var sen att tacka nej? Nope, kom hem efter kl 2 den natten.. Idag däremot! Då blev det gräsmattehäng och balkonghäng, senare ikväll blir det middag på kolgrillen me min lillebror och hans flickvän, ska bli trevligt!

 

Imorn är det tillbaka till verkligheten, vad jag inte längtar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0