Jahaaa..

Torsdagskväll och här sitter jag och försöker få ihop några rader! Vädret är ju nåt man brukar ta upp när man inte har mycke annat att prata om! Det är absolut trevligt med sol och värme men jises, måste de va såhär varmt och kladdigt?! Fläkten går på högvarv hemma, men det hjälper inte så nätterna består knappast av djup sömn! När jag kommer hem från jobbet insomnar jag i soffan kväll efter kväll, känner mig som ett såll som inte orkar nånting! Pust! Sorry ska inte klaga, för wips så är hösten här! Har ca 1 månad kvar att jobba, känns tungt nu men kommer kännas mer än galant när det väl blir min tur. Kör väl den gamla dyngan - den som spar han har!

Minisemester kanske det dock blir nästa helg förresten, roadtrip ner till baksidan isåfall! Gå på Liseberg och eventuellt på fotboll, bara få lite miljöombyte!

Ska försöka roa min man här hemma nu, tragiskt nog kollar han på kärringfotboll och så lågt tänker då jag inte sjunka!

Trevlig kväll gott folk! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0