Vill klaga

Jag blir så less på Stockholm just nu! De bygger om halva stan, man kommer knappt till eller från jobbet, varken via tunnelbanan eller via bil, på ett eller annat sätt bygger de om så man får ta härliga omvägar som kräver mer tid och ork! Morr, men jag betalar gärna 700 spänn för det hela till SL, inga problem! Framförallt nu när de börjat köra med sommartrafik så tågen kommer ännu glesare plus att de är korta tåg så man får stå ännu närmare varandra! Lite halvt frustrerande skulle man kunna säga! Svin! På hemvägen är det som värst, då är hela ledighetskommitén på språng, underbart me svettiga illaluktande armhålor i nyllet eller en kletig arm mot min........... Men om 1 månad flyr jag bort från stan, ner till bla Göteborg, Halmstad, Helsingborg, Ystad och massa andra fina ställen i Skåne som jag inte kan namnen på nu, Skanör-Falsterbo kanske? Aja, bra blir det! Roadtrip here we come!

Så, nu tillbaka till vanliga happy-Bea! :)
Måndagen avklarad, 4 arbetsdagar kvar sen bär det av till Göteborg i helgen, flyget går tidigt på lördagmorgon och hem sent på söndagkväll, så 2 heldagar väntar! Om vädret tillåter ska vi på Liseberg på lördag och på söndag blir det först brunch med Theres och sedan fotboll, Göteborg-Syrianska.

Minisemester! :)


Kommentarer
Fru Lundberg

Men Beeeea!! Har jag ju sagt hela tiden att storstan suger, i Almunge har vi minsann aldrig dom där problemen ;-)

Ska mejla över ett nytt hus som skulle passa er som jag hittat!

Puss

2011-07-05 @ 06:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0