Vilken dag..

Härligt me lördag, vilket brukar innebära sovmorgon. Men vaknade strax efter 8 och kände mig utvilad, så bara gilla läget. Efter lite scones till frukost bar det av mot Västerås för att vi skulle få se nåt annat än Stockholms alla köpcentrum. Men så dött och öken det var där, inga roliga affärer och inte en människa ute.. Stora minuspoäng till Västerås från min sida. På vägen hem tänkte Fredrik till, att vi skulle åka förbi godisaffären i Hummelsta med över 500 olika sorters godis, skitbra tänkte jag! När vi väl kom dit kände jag mig lika lycklig som ett barn på julafton, men det blev kortvarit. Godisbutiken var nerlagd. Jahapp. Då bar det hem mot Solna igen! Tomhänta! Här hemma har solen kikat fram och luften i lägenheten är elika med noll. Efter Iff Iff - Skansen på TV får vi se om vi tar en promenad eller nåt ute.. Oklara planer!

En jobbdag kvar väntar, sen SEMESTER!!! Men satan så motiverad jag är, kommer verkligen ge mitt allt på måndag....... eller inte!

Byee.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0