Slö lördag..

Igårkväll hade vi besök av Tommy, Malin och deras söta Theo, supermysigt! Vi åt tacos (igen) tillsammans, sen slötittade vi på TV men det blev inte speciellt sent, ändå var jag dödstrött idag. Vaknade vid 10:30, Fredrik började röra på sig strax efter 12.. Vi släpade våra fötter till soffan och har suttit/legat här hela dagen! Jösses så slöa vi har varit, men skönt med en ordentligt slappardag! :) Det känns som att vi levt efter en mat-och-sov-klocka, ätit när magen kurrat och sovit när ögonlocken blivit tunga..

Höjdpunkterna har varit när jag kom till värld 7 i Super Mario (!), nä skämt och skido! Men den andra var när en BMW försökte komma ur fickparkeringen med sin bakhjulsdrift. Jag stod och skrattade medans Fredde skulle va snäll och gå ner och hjälpa till.. Men ca 20 min senare hittade de lådan me sand i så de sandade och fick lite fäste + att det kom extrahjälp från annat håll, så tillslut kom de äntligen loss! Men vilka sopor! Tack för den underhållningen sa vi! :)

Fick höra en tråkig sak idag dock, mamma och pappa har drabbats av en vattenläcka i taket. Jag tog fram mina kunskaper och hänvisade de till Folksamjouren så får de förhoppningsvis nån snubbe som kikar på de under morgondagen kanske. Detta bådar dock illa för måndagen, kommer ha att göra på jobbet, inte nog med alla som inte kan köra bil, nu ska alla med vattenskador ringa och terrorisera oss också..

Imorn ska vi försöka vara lite mer aktiva, vi ska iallafall ta oss utanför våra 61 kvadrat är tanken! :)




Vi och Skalman..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0