Semlor, semlor, semlor...

Oj så smarrigt det är! Redan tryckt i mig 2 st (!) idag och det är väl veckor kvar till fettisdagen.. De här bådar inte gott!

Det har "redan" gått 3 dagar av den första hela arbetsveckan på länge, 3 vidriga dagar rent ut sagt, kaos på jobbet, men men, de lugnar nog ner sig de också! Har kännt mig jobbakis varje dag när jag kommit hem och har nog inte vart jättesocial på kvällarna..  Men imorn kommer Fredriks pappa över och tapetserar en kaosartad fondvägg i sovrummet, kommer bli ballt tror vi! Färgglatt om inte annat! :) Sen är det nästan helg, och på lördag kommer Lisa och Lumpan över! Antar att de blir lite bröllopsplanering på schemat och på menyn står det hembakad pizza och nutellaglasstårta! Hoppas de kan offra sin bröllopsdiet för en kväll iallafall.. :)

För övrigt känner jag mig hyfsat trött på vädret, snö får det gärna vara men va är det för mängder? Och den här halkan som är nu, man slår ju halvt hjäl sig och plogningen i Solna får ju inte direkt nåt pris, den är värdelös, kass och URUSEL! Nej, den får gärna smälta bort för min del, ser fram emot våren med rensopade gator, lite grönt på träden, fågelkvitter, sol som värmer men framför allt: fotbollen börjar!! Men, om 2-3 månader så är vi där! :) AIK har börjat med träningen nu, om mindre än en månad är träningsmatcherna igång! Längtar som ett barn på julafton! :)



Min nuvarande last...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0