Äntligen kväll!

De har varit en hyfsat lång arbetsdag, sisådär 12 timmar inkl kvällsmöte! Phu, trötter! Fredrik, världens gulligaste, stod utanför jobbet så jag fick skjuts hem, det var guld värt! :) När vi va hemma invigde vi Fredriks nya leksak, en jättebra (tydligen) kaffemaskin!

Eftersom jag inte dricker kaffe fick jag en choco (tjocko?) chino, smakade gott! Här är lite bilder.. Spana in "hjärtat" jag lyckades få i skummet - Dold talang! ;p



Imorn är det fredag, tjohooo!! Då blir det bara slapparkväll för på lördag väntar finbesök av Lisa och Lumpan, vi ska på bröllopsmässa ute i Nacka under dagen! På kvällen ska storasyster Charlotte ha sin 40-års fest, ska bli så trevligt! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0