Rocka på, rocka på..

Då ska vi se vad denna kan göra för underverk.. :) Det ska tydligen vara ett roligt och annorlunda sätt att träna på med denna, så vi får väl se om jag tycker de! Rockringen innehåller nån form av magneter som ska vara helt fenomenala! Gym är inte min grej så all typ av hemmaträning är jag redo att testa på! Återkommer när/om jag märker nån form av resultat! Hittade den på http://www.health-hoop.se/



Morgonen efter: Magen har ont! Sen om de är träningsverk eller nån form av blåmärken som kommer komma efter den sadistiska ringen! Ajajaj! Plus att man är inte alls lika grym på rockring som man var när man var liten, och verkligen inte hemma där man har möbler i stort sett överallt!

Så grannar, varsågod för den showen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0