Invalido

Det var den helgen det, snabba puckar! Då tycker man ju att de borde innebära att våren ska komma lika snabbt, men icke! Hyfsat trött på snön och kylan nu.. Jag gillar ju ändå vintern, eller rättare sagt, jag gillar att åka skidor under vintern, men nu tycker tom jag att de är överdrivet, de har väl sett ut såhär sen oktober/november om jag inte minns helt fel?

Lyxade till det med "3-rätters" middag i lördags, smoothie med hallon och kiwi till förrätt, köpsushi till huvudrätt och morotskakemuffins till efterrätt! :) Namnam!



"Skönt" med måndag, ny vecka med nya möjligheter!
Dock så vaknade jag upp och märkte att jag hade nackspärr, på båda sidorna dessutom - invalido! Och på jobbet är det lagom me kaos, inte många lugna stunder och det är konstant kö vilket gör att man är måttligt nöjd med att prata redan nu.. så kvällen kommer bli en tyst sådan, iallafall från min sida! Babbelkvarnen Fredrik kommer garantera ha mycket att prata om! Som vanligt! ;)

Veckans planer då? Hmm.. i början av veckan händer det i stort sätt nada, men på torsdag ska jag iväg och äta middag samt spela boule med jobbet, evigheter sen man spelade det! :) Sen på lördag ska vi till Viktor och Ninni för trevligt sällskap och god mat, "Halv åtta hos mig-kväll" är det dags för! Vi har vår middag hos oss när Fredrik fyller år om några veckor! Mycke trevligt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0