Lördag morgon

Åhh vad det är skönt att slippa vakna till en väckarklocka! :)
Imorse när jag vaknade kände jag mig alldeles utvilad och efter jag sträckt färdigt på mig kollade jag sedan på klockan.. 8:05.. illa.. :/ Aja, vaken är jag iallafall, kan inte somna om! Jag gick ut i köket och såg det fantastiskt fina vädret, sol och klarblå himmel! Började drömma lite om en mysig promenad i Haga parken, vinka lite till Vickan och Danne och därefter eventuellt gå kolla på AIK-Syrianska kl 13! MEN (!!!) jag gick sen bort och tittade på termometern för att se dagens dom..


Ja, ni ser rätt, nästan 18 minusgrader och plötsligt kände jag en längtan av att stanna inomhus istället! Burr!!



Jag låter Fredrik sova till kl 10 då slalomen börjar på tv, kanske supricar honom me frukost på sängen? Vi får se! :)


Är så nöjd över att jag lyckats få orkidéerna att blomma om såhär års! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0