Jahaja..

.. då var det redan torsdag! :) Tänk vad veckorna bara susar förbi! Bara en vecka kvar till lön också! Jippiiii!! :)

Vad har hänt i veckan då? Inte överdrivet mycket, det känns som att man bara knegar på.. Men den kära räntan gick ju upp igen, så i tisdags klev vi in på banken och band den i 2 år - vuxenpoäng (!)

Helgen närmar sig och det blir en lugn sådan! Imorn ska vi eventuellt ta en tripp till Stinsen köpcentrum, kanske äta nån god middag där! Sen på lördag ska Fredrik iväg på pokerkväll i Norrtälje så jag tänkte om jag antingen ska göra mamma och pappa sällskap eller så blir det en lugn lördagkväll själv hemma, inte ofta man är själv så kanske kunde vara skönt? Isåfall tänkte jag roa mig med bla titta på skid-vm och melodifestivalen, vem vet, jag kanske lyxar till det med lite godis också! :)

Ikväll tänkte jag (=vi i de här fallet :) ) syssla med tråksaker, dra igång minst en tvättmaskin, dammsuga av lägenheten, damma lite och få de hyfsat fint, skönt att ha de gjort är min tanke! Får se om jag blir nerröstad eller inte.. Önska mig lycka till! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0