Italia

In tres mesi ho intenzione di Italia
=
Om tre månader åker jag till Italien

:)

http://www.fritidsresor.se/resa/italien/toscana/lagenheter-riva-del-sole/bilder?season=sommar-2011#page-scroll

Vann en belöningsresa till Italien på jobbet och hittade hotellet vi ska bo på på Fritidsresors hemsida!

Kanske inget jag skulle valt om jag åkte med Fredrik men över mina förväntningar när det gäller en "konferensresa" med jobbet! :) Jag kommer träffa Folksam:are från hela landet, ska bli väldigt skoj att få ansikte på många man pratar med dagligen! Åker i slutet av maj så får hoppas på att solen och värmen kommer finnas där då, vore guld!

Skönt med lördag, Fredrik drog iväg och tränade direkt på morgonen, men jag valde att stanna kvar i sängen för att kolla lite alpint på tv och fick även i mig lite frukost!



Om några timmar bär det av till Norrtälje!


Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0