Fredagsmys!

Då var det fredag, och inte nog med det - lön också! :) Den här veckan har gått superfort, utbildat ny personal på jobbet och då brukar dagarna rinna på hyfsat fort, och nu är vi här, 8 timmar till hemfärd!

Igårkväll så var jag ju iväg med jobbet, åt god buffé och sedan var det bouledags! Det blev toktorsk för mitt lag, vi kom överlägset sist! Insåg att klot"sport" inte var min starka sida! Men kul med nåt annorlunda! :) Inte nog med det, sedan fick även AIK torsk i hockeyn, kvalserien är skrämmande nära..

Snälla Fredrik kom och hämtade mig vid tunnelbanan och han har införskaffat sig en sk soundracer:



Man pluggar in den i cigarettköret och sedan gör den så att vår kära bil låter som en sportbil när man gasar och kopplar, lyckligt ögonblick för en bilälskare tydligen! Har man inte råd med sportbil när räntorna går upp så får man hitta lösningar! Jag är glad för hans skull om inte annat.. :)

Imorn bär det av mot Norrtälje, middag med Viktor, Ninni, Lisa och Lumpan! Ska bli så trevligt! :) Jag fick mina öl igår så det får bli jag som kör hem på kvällen så Fredrik kan dricka sina efterlängtade öl som står på kylning!

Imorse var det endast 4 minusgrader, kjoltajm tänkte jag! Spana in väderprognosen för kommande vecka - plusgrader och mestadels sol! Det är www.yr.no som påstår detta och vi får hoppas på att det inte är nån form av ett norskt skämt bara! :)



Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...



"Tjäna 5 miljoner per år" Men hur många kommer vilja åka till Söder för att se AIK spela? Nya arenan i Solna är ju gjord för 50 000, det kommer inte bli kul att gå på den när det kommer ca 10 000-15 000.. Jag är kluven..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0