2:a advent

Har haft en 3 dagars helg, vilken lyx! Hunnit med massa roliga och välbehövliga saker. Är färdig med alla julklappar t.ex! :) SKÖNT! Sen har jag fått massa mail om att jag kunde hämta ut gratisprylar till mig och bebisen, så även de har jag ordnat. Det va allt från nappar, nappflaskor, skedar, blöjor, en blöjhink, salvor mm mm. Perfekt med ett litet start-kit. Idag har vi köpt en mysfilt, 2 pyjamasar och ett par byxor till lillen, sånt som man behöver ha med sig till bb tydligen, jag är helt lost på den fronten så måste nog läsa på lite!

Ikväll väntar 4 avsnitt av Sunes Jul från 1991, nostalgi på hög nivå. Även 4 chokladbitar ska ätas från våra chokladkalendrar! :)



Imorn hade jag en inplanerad sovmorgon, men det slog mig att jag börjar 7:30 och sen har vi kvällsmöte till 20, så en 12 ½ timmars dag väntar imorn... Snark!


Kommentarer
Ninni

Naaww vad söta! :)

2011-12-05 @ 11:33:51
URL: http://grindernatali.blogg.seli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0