Lördags kväll!

Vart hemma hos mamma och pappa ikväll och där fick vi en gudomlig middag! Men jag är i någon tråkig fas som gör att jag är proppmätt efter halva portionen bara, sen 1 timme senare är jag hungrig igen. Lagom nog kom hungern denna gång när vi svängde förbi Ica, de hade saffranssemlor, så vips åkte de ner i korgen! :) Pressade ett glas me apelsinjuice till, kanske konstig kombo men så blev det! :)



Fredrik kom på ett nytt namn till lillskruttan idag - Aniella! Klingade fint! :) De namn vi har hittills är Hilda, Cornelia, Agnes, Saga eller Aniella. Hur ska vi kunna välja ett av dessa bara?

Snart dags för el classico, jag trodde den matchen skulle spelas under dagen men nej nej, kl 22 är det avspark. Kommer inte klara av att se hela matchen jag kan säga redan nu. Imorn ska vi försöka få bort vår 160cm breda bäddmadrass som stått i vardagsrummet i 2 månader, bättre sent än aldrig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0