Hmm

Har en egen kväll hemma medans Fredrik leker gangster på sin julfest. Jag har suttit och kollat på idol precis, den där Amanda låter ju likadant bara.. Varför är hon så hyllad? Väldigt svårt att förstå!! Men, lika bra att hon vinner för då har ju Robin chans att bli nåt, 1:an i idol floppar ju år efter år! Han va kanske inte skitbra men den sk vinnarlåten gjorde han så mycket bättre än Dolly-kopian.

Eftersom tv4 har pauser hela tiden så roade jag mig lite på nätet under tiden och läste nåt hemskt.. Att Pavey skulle vara aktuell för spel i Syrianska! Det får INTE ske!!!

Jag checkar ut nu, känner mig slut som artist! Imorn blir de mycke tv-tittande har jag en känsla av, först skidor och sen el classico. Så hoppas på ruskväder så man kan vara inne med gott samvete! :)

Ciaooo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0