:)

Lovade Vickan att hon skulle få komma me deras bebisnyhet först, de är mer vana med världspressen än vad vi är så nu slipper vi förhoppningsvis den biten och fokus ligger på dom. Men kan berätta att även jag har en sån här:



Va hos doktorn idag som räknade ut 18:e februari som datum för ankomst, men ultraljudet jag ska på 21 september ger ett mer exakt datum! :)

En fundering - Med tanke på att Vickan också bor i Solna, då borde väl hon och jag hamna i samma mammagrupp, eller?

Så snälla ni, håll tummarna på att min inneboende mår bra! :)


Kommentarer
Malin

Hihi, detta är det bästa! Så himla kul! Klart att Vickan å

Du kommer vara lattemammor tillsammans!!! Grymt ju! Grattis än en gång!

2011-08-18 @ 20:32:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0