Yeey, Fredag!

Hääärligt med helg! Veckan har vart evighetslång och nu vill jag bara arbeta av den här dagen och sen hem och njuta av solen som kommer stråla i helgen! Imorn ska vi eventuellt åka och spana på nån bil Fredrik vill titta på, sen hem till mamma och pappa för att hämta lite blommor de har vart snälla och köpt till oss som vi ska ha på balkongen! Jag och Fredrik kan INTE de där med blommor, när han och jag irrar runt på Plantagen så ser vi ut som två vilsna människor på helt fel ställe, vi kan knappt skilja på vad som är plast och icke-plast. Vilka blommor ska vara ute, vilka ska vara inne? Vilka gillar vatten och vilka vill hellre torka ut? Näee.. inte vår grej alls, så vi är glada att det finns föräldrar som kan hjälpa till! :) Sen på söndag är det biodags med Oscar och Linn, två av mina syskonbarn! Vi ska se Rio! :) Sen efter bion är det dags för fotboll, inte på Råsunda denna gång utan nere i Borås spelar de, så tv´n kommer gå varm där hemma vid 16:30!

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0