Underbar dag!

Vilket väder!! :) Inte ett moln i sikte och 18 härliga grader! Var ute och åt lunch me Fredrik idag och folk låg och solade nere vid kajen i bikini! Hoppas de bränner sönder sig och får cancer eller nåt.. Jag, avundsjuk?? Nej nej, inte alls!

Nu längtar jag ännu mer till påskledighet och då vill jag gärna att det ska va sånt här härligt väder då också! Ska isåfall sitta på mamma och pappas balkong me en bra bok och lite påskgodis kanske? De vore ju nåt.. :) Fredrik ska hålla sig på sin kant me bygge ute på landet och träffa nån gammal kompis, så de blir inget Norrtälje för mig!

Nyttighetslivet börjar efter påsk förresten, nu har jag blottat mig och sagt det så ni alla vet! Inga mer ursäkter! Kommer troligtvis behöva hjälp från alla håll och kanter! Endast lördagsgodis gäller, max! Plus inget mera donken, ingen pizza.. nada, niente!

Ser ni vad min italienska tar sig förresten? ;) En månad kvar bara! Jippiii!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0