Premiärnerver!

Kommer nog känna mig kissnödig och skitnödig hela dagen! Hur kan man må såhär för fotboll? Man kan ändå inte påverka det? Det värsta är alla förbannade medgångare till "dif-supportrar" som inte ens vet om att de är match som kommer öppna käften om de vinner imorn efter de har läst rubrikerna! Ska man ha åsikter då ska man fan också stå där och se de hela! Annars kan de hålla käften! Jag har aldrig vart kaxig, inte ens när AIK vann guld för 2 säsonger sen, så fattar inte varför alla ska va på mig? :( Ledsen om jag låter irriterad men man kan inte bara vara supporter åt ett håll!



Jaja, vi får se hur kvällen artar sig! Såhär ser det ut i garderoben hos oss fotbollsnördar! :) En svatgul och en blåvit matchtröja hänger brevid varandra och ikväll har båda lagen sina premiärmatcher! Fredrik ska sitta hemma och kolla på sin match medan jag, lillebror Simon och hans tjej Elin kommer stå på norra! Kanske även hittar storebror eller någon kompis där också, inte helt omöjligt! Sist Elin fick följa me gick det åt skogen, skrockfull som jag är så känns det sådär.. Men skoj att hon intresserar sig! :) Vi kommer stå där och heja, hoppa och sjunga/skrika iallafall, det är ett säkert kort! Man är som en stor familj när man står där, både medgång och motgång, man har varandra lixom! :) Hoppas på minst en pinne, förlust mot Djurgården svider och är alltid skitskitjobbigt! Sen hoppas jag på mycket folk, bra tryck och snygga tifon, allt de ska finnas på derbyn!


Yeeey ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0