Helg helg helg!!!

Oj här vad det torka, sorry för det! Ytterligare en vecka avklarad och vi är inne i april! Hade vart fantastiskt trevligt med lite sol och lite mindre orkanvindar nu under helgen när man är ledig, vi får se hur det blir med den biten! Idag lördag vaknade jag halv 8.. helt värdelöst att man inte kan sova ut längre! Men en sak är lite ovanlig med denna helg, vi har ingenting planerat, vilket är jättejätteskönt! Inga måsten! :) Känns som att det var evigheter sen det var en helg och vi inte hade nåt speciellt på schemat! Snart är det påsk och sen i maj är det lite födelsedagar, vi ska till Göteborg, ett bröllop väntar och sen Italien för min del, så vila kanske vore en idé? Däremot så är ju fotbollssäsongen igång och då har ju vi rätt fullt upp med det... Men vi får se vad vi hittar på idag! :)

Oj, kanske sa emot mig lite själv märkte jag.. För imorn, då är det fotboll för hela slanten! Riktig hemmapremiär, redan kl 12 är det dags för bussmottagning, AIK:are står längs med hela gatorna utmed Råsunda med flaggor, halsdukar och bengaler och sjunger och hejar fram spelarbussen när den kommer åkande! Kanske låter löjligt men de är typ mitt Nirvana! :) Sedan kl 14 börjar matchen mot Mjällby! Sen hinner vi lagom hem till kl 16:30, då börjar Häcken-Göteborg som ses hemma i TV-soffan, då är det Fredriks tur att vara nervös!


Städade lite hemma och hittade dessa tidningar som jag sparat! Oh memories! :D




Kommentarer
Alexanderklara

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-18 @ 16:19:22
URL: http://alexanderklara.blog-howto.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0