Hej hopp

Är man normalt funtad om man studsar upp ur sängen en måndagmorgon 05:45? Näee.. trodde väl inte de heller! Men solen sken och det visade sig vara 9 grader varmt redan då! Härligt! :)

Tog de lugnt imorse, ingen stress, när jag är på väg till tunnelbanan klampar jag i hundskit, så vill tacka hundägaren än en gång för att du inte plockade upp skiten från din snuskhund, det var mycket underhållande att stå skrapa bort äcklet längs trottarkanten.. Sen när jag väl fått bort det fortsatte jag färden mot tunnelbanan, men SL hade visst också påsklov? 7 minuter fick jag vänta, de händer aldrig..

Helgen var iallafall toppen! I lördags var vi ute och långpromenerade vid Görvelns Slott och vid skidbacken Bruket, strålande sol så han trycka upp nyllet mot solen i några minuter, skönt skönt! :) Igår var vi på bio och såg Rio, mysig film, men 3D var ändå en liten besvikelse för mig, trodde de skulle vara mer Cosmonova-aktigt.. men, roligt ändå! Sen åkte vi hem till mamma och pappa där Simon och Elin även var, vi såg ett AIK som stundals blev utspelat, ledde dock med 0-2 men tappade till 2-2, men de trycket som Elsborg hade i andra halvleken var bara en lång pina. Så 1 poäng är jag nöjd med!



Soool :)

Tog massa andra bilder men vårt internet hemma är lite strulit så de kommer upp senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0